Program

Luni- Vineri: 8.30 - 17.00

POS Mobil

Plata prin POS la domiciliu

Mobil: 0745.038.815

 

Nu ai niciun produs în coş.

Subtotal: 0,00 RON

FAQ-intrebari frecvente

I.PRODUSE
1.Cum verific stocul?

Stocurile sunt dinamice si pot suferi modificari.Pentru a evita orice neintelegere va rugam sa interpretati urmatoarele mesaje dupa cum urmeaza:

intreaba stoc ~ stocul este insuficient
stoc limitat ~ produs in stoc, mai putin de 5 bucati disponibile
la comanda ~ produsul este disponibil in urma unei comenzi, intr-un termen de 1-20 zile
disponibil in curand ~ produsul nu este in stock momentan urmand ca in cateva zile acesta sa fie disponibil.
disponibil~ produsul se afla in stoc, in cantitati suficiente.
Termenul de livrare poate fi comunicat doar de agentul de vanzari la numarul de telefon: 021.642.7900.

Desi unele produse apar disponilbile, acestea pot fi rezervate in interiorul firmei de catre unul dintre operatori, iar rezervarea nu inseamna intotdeauna o comanda ferma.


2.Cum aflu daca un produs este in stoc?

Pentru a afla daca un produs este disponibil in stoc puteti suna la 021-642.7900, sau trimiteti un email la adresa office@etelecom.ro sau folosind metodele moderne de comunicare (Skype, messenger).


3. In cat timp pot intra in posesia produsului comandat?

De la sediul Etelecom produsul poate fi ridicat imediat sau in maxim 4 ore de la confirmarea comenzii.

In Bucuresti: produsul poate fi livrat intr-un termen de 4~24 de ore indiferent de zona, prin intermediul curierului personal Etelecom sau prin intermediul unei firme de curierat rapid.

In tara produsele se livreaza in 24 de ore prin intermediul unei firme de curierat rapid, sau la solicitarea expresa a clientului cu Posta Romana in maxim trei zile.


4. Cum pot returna un produs?

Produsele se pot returna in felul urmator: persoanele fizice pot returna produsul cumparat in 10 zile lucratoare de la facturarea acestuia in termenii si conditiile prezentate pe site. Va rugam in acest sens, sa consultati sectiunuea CONDITII DE RETURNARE A PRODUSULUI.


5. Pot testa un produs?

Etelecom nu permite testarea produselor vandute prin intermediul site-ului www.etelecom.ro. Cu toate acestea, Etelecom poate organiza la sediul sau testari la cerere, contra cost, daca Cumparatorul solicita in mod expres acest lucru.


6. Care sunt costurile returnarii unui produs?

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului conform legislatiei in vigoare. Etelecom va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului in termenii si conditiile mentionate pe site.


7. Cum pot compara 2 produse din aceeasi gama?

Pentru a compara doua produse din aceasi gama cautati in pagina produsului dorit butonul Compara.Selectati celalalt produs cu care doriti sa faceti comparatia, dati click pe butonul de comparare si imediat va va aparea pe monitor fereastra cu cele 2 produse comparate.


8. Cum poate Cumparatorul comanda produsele Etelecom?

Etelecom propune cinci variante de plasare a unei comenzi:

online la adresa: www.etelecom.ro
prin email: office@etelecom.ro
prin telefon 021.642.7900
prin fax 021.642.2149
utilizand metodele moderne de comunicare: skype (ID: office_etelecom), yahoo messenger (ID: etelecom_office) etc.

9. Cand pot anula comanda?

Comanda se poate anula inainte de livrarea acesteia fara costuri suplimentare. Va rugam, pe aceasta cale sa scrieti un mail la office@etelecom.ro sau sa sunati la telefon 021.642.7900.


10 . Cum pot afla informatii tehnice despre un produs?

Etelecom.ro pune la dipsozitei clientilor si servicii in domeniul telecom, compania beneificiaza de un departament IT constituit din ingineri atestati si autorizati. De aceea pentru a cere o informatie cu continut tehnic despre produsule comercializate/ despre serviciile oferite de ETL este necesar sa trimiteti un mail la tehnic@etelecom.ro


11. Cand se schimba monitoarele cu display LCD ce prezinta pixeli inactivi?

Monitoarele care prezinta mai putin de 5 pixeli nefunctionali nu se inlocuiesc si nici nu beneficiaza de garantie. Daca se specifica altfel de producator, se vor lua in considerare specificatiile producatorului, specificatii ce se pot gasi pe site-ul acestuia.


12. Am cumparat un notebook, de ce mai am nevoie pentru a-l folosi?

Dupa achizitionarea unui notebook, trebuie sa cumparati un sistem de operare (Windows, Linux etc.) si anumite programe pe care doriti sa le folositi (pachetul Microsoft Office, Adobe etc).


13. Pentru ce avem nevoie de antivirus?

Un antivirus este necesar pentru a proteja calculatorul sau laptop-ul dvs, cat si informatia stocata pe acestea.

II. PLATA

14. Cum platesc online?

Din pacate, momentan acest serviciu nu este disponibil.


15. Cum platesc OP?

Pentru a plati OP vi se va emite o factura proforma pe care trebuie sa o achitati la una din institutiile bancare din localitatea Dvs.


16. Ce este o factura proforma?

Este un document informativ cu privire la pretul total pe care cumparatorul il are de achitat pentru a intra in posesia produsului/produselor comandate. Acesta poate fi modificat in functie de solicitarea Dvs. inainte de a fi platit la o instituie bancara. Factura proforma are de obicei termenul de plata de 3 zile si nu este document fiscal,ci este o invitatie la cumparare, trimisa unui potential cumparator.


17. Cum pot benefica de discounturi?

Pentru a beneficia de discounturile oferite de compania noastra trebuie sa indepliniti anumite criterii, cum ar fi sa aveti un contract cu Etelecom si sa va numarati printre clientii fideli ai companiei noastre, sa aveti cuponul promotional ( periodic etelecom.ro anunta clientii abonati la newsletter despre inceputul perioadelor de promotii), un discount la cantitate: in functie de cantitate de produse vi se poate acorda un discount, voucher (in fiecare an Eteleocm.ro desemneaza clientul anului).


18. Cum pot obtine o oferta?

Divizia corporate a companiei care administreaza site-ul Etelecom este formata dintr-un departament de vanzari, precum si dintr-un departament de suport tehnic format din specialisti certificati in domeniul telecom. Pentru a solicita o oferta, va rugam transmiteti un e-mail la : sales@etelecom.ro si office@etelecom.ro. Unul din reprezentantii de vanzari va vor transmite o oferta conform specificatiilor dvs. Daca aveti mai multe intrebari, va rugam sa ne contactati si telefonic la numarul 021.642.7900.


III. LIVRARE

19. Cum se livreaza produsul/produsele?

a. In Bucuresti produsele ce se vor livra prin curierul Etelecom.ro, la solicitarea clientului contra unei taxe de livrare ce este mentionata la rubrica Cum cumpar? din meniul principal de pe home page-ul www.etelecom.ro. Daca nu dorti livrarea la domiciliu, puteti veni la sediul companiei pentru a ridica personal produsele comandate; in acest caz nu se va percepe taxa de livrare.

b. Pentru clientii din provincie produsul/produsele se vor livra prin intermediul unei firme de curierat rapid, sau cu Posta Romana. Pentru a consulta tarifele de livrare va rugam cititi rubfirca Cum cumpar? din meniul principal de pe home page-ul www.etelecom.ro.


20. Cum comand online?

Pentru a comanda online trebuie sa urmati pasii afisati pe site si sa completati comanda cu datele care vi se solicita. Dupa ce comanda va fi plasata, veti primi un mail de confirmare ca aceasta a fost inregistrata in sistem, iar in cel mai scurt timp, unul dintre agentii nostri va vor contacta pentru confirmare sau pentru detalii suplimentare.


21. De ce taxa de livrare nu este inclusa in pret?

Taxa de livrare nu este inclusa in pret, pentru ca acesta difera in functie de greutatea produsului, de firma de curierat si de optiunile clientului in ceea ce priveste livrarea (un client poate solicita ridicarea produselor de la sediul firmei, indiferent de localitatea de unde provine). Cu toate acestea, Etelecom poate acorda, in anumite cazuri, transportul gratuit, in special pentru clientii ce fac parte din programul de loialitate.


22. Cum stiu cand imi va fi livrata o comanda?

In momentul preluarii comenzii Dvs, veti fi apelat/sunat de unul din agentii de vanzari pentru confirmarea comenzii, acesta va va oferi toate informatiile legate de livrarea comenzii Dvs.

Pentru livrarile in provincie, veti primi un SMS cu o zi inainte sa ajunga la Dvs. coletul, pentru cele din Bucuresti se va stabili un interval orar impreuna cu agentul de vanzari.

IV. GARANTII

23. Cum procedez cu un produs defect aflat in garantie?

Produsul care se afla in perioada de garantie va fi adus la sediul nostru pentru constatare, in cazul in care nu va puteti deplasa la sediul nostru din diverse motive independente de Dvs., puteti apela la serviciul garantie, adica contra unei taxe de 19 RON unul din colegii nostri de la Departamnetul Logistica va ridica produsul defect de la domiciliu sau sediul firmei.

NB: Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de email: info@etelecom.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.


24. Cum procedez daca am un alt certificat de garantie decat cel de la etelecom.ro?

Certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, in cazul in care acesta are o retea proprie de service locala, fie sunt emise de Etelecom.ro

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.


25. Cum procedez cu un produs care nu se afla in garantie?

Acest lucru se poate rezolva contra unei taxe, a carei valoare se stabileste in functie de defectul constatat.

NB: Va rugam sa luati in consideratie ca si constatarea defectului se face contra cost, de aceea inainte de a solicita acest serviciu, va rugam sa cereti de la agentul de vanzari, o cotatie de pret.


26. Cum pot lua legatura cu Departamentul Service/Garantii?

Tot ce trebuie sa faceti este sa sunati la numarul unic 021.642.7900, unul din reprezentatii acestui departament va va prelua apelul imediat si se va ocupa de solicitarea Dvs. Pentru mai multre informatii puteti transmite un e-mail pe adresa info@etelecom.ro


27. Care sunt termenii si conditiile de acordare a garantiei?

Cumparatorul trebuie sa verifice termenul de garantie acordat de producator produsului pe care doreste sa-l cumpere inainte de a-l achizitiona. Certificatul de garantie nu este un act transmisibil, iar toate cheltuielile legate de garantie cad in seama Cumparatorului. Garantia nu acopera inlocuirea consumabilelor (baterii, becuri, fuze etc.). Termenii si conditiile de garantie sunt specificate in certificatul de garantie si trebuie respectate cu strictete.

V. SERVICII

28. Cum pot obtine o oferta personalizata pentru solutia pe care o doresc?

Pentru a obtine o oferta personalizata nevoilor Dvs, sau afacerii Dvs puteti trimite un mail la office@etelecom.ro sau sa solicitati acest lucru consultantului de vanzari care va va prelua comanda.


29. Cand trebuie sa solicit o oferta de solutii de telecomunicatii sau IT pentru afacerea mea sau pentru casa mea?

Atunci cand produsele de pe site nu se potrivesc in totalitate cu cerintele Dvs., specificati acest lucru agentului de vanzari ce va prelua comanda telefonic, si impreuna cu acesta sa gasiti cea mai buna solutie pentru afacerea/ casa Dvs.


30. Cat costa o centrala telefonica?

Configurarea unei centrale telefonice se face de catre memebrii Departamentului IT, iar acestia impreuna cu colegii de la Departamentul de Vanzari stabilesc costul unei centrale telefonice in functie de solicitarile Dvs. In cazul care centralele de pe site se potrivesc cerintelor Dvs., atunci puteti comanda direct produsul online sau folosind celelalte modalitati de comanda.


31. Ce inseamna sisteme preconfigurate?

Un sistem telefonic inainte de a fi vandut se configureaza conform cerintelor clientului intr-un soft numit configurator. In acest soft se introduc numarul de interioare si numarul de linii de Romtelecom/ RDS sau GSM pe care le va detine clientul. In functie de alte specificatii, acest configurator genereaza schema/configuratia centralei si pretul acesteia. Pe site veti gasi sisteme care prin statistica se pot potrivi mai multor cerinte fie vorba de firme mici, medii sau mari.

Daca considerati ca centralele de pe site nu se potrivesc cerintelor Dvs., va rugam contactati unul din colegii nostri de la departamentul IT pentru a solicita de la acestea informatii tehnice suplimentare sau pe unul din agentii de vanzari pentru a va transmite o oferta de pret pentru configuratia Dvs.


32. Ce servicii ofera etelecom.ro?

Etelecom.ro ofera servicii de instalare centrale telefonice,

~ configurare si programare/reprogramare (schimbare interioare/mutare sistem dintr-un sediu in altul/ setare mesaje de intampinare, mesagerie vocala...)

mentenanta sisteme de telecomunicatii
service sisteme si telefoane
diagnosticare sistem si reparatie
resoftare
serviciu de garantie (contra unui cost incepand de la 10 euro/luna puteti contracta un serviciu de garantie - pentru mai multe detalii va rugam consultati rubrica Garantii)
serviciu de livrare
consulanta

33. Ce inseamna CC (Client Colector)?

Client Colector inseamna colectori de clienti, persoana care recomanda sau redirectioneaza clienti catre Etelecom si are o dovada clara in acest sens. Pentru fiecare client, CC primeste intre 1-3% din achizitiile personale. Discountul se aplica 1:1 (un client adus, un discount obtinut pe o factura).

VI.DIVERSE

34. Ce inseamna dect?

D.E.C.T. inseamna Digital Enhanced Cordless Telecommunications si functioneaza pe frecventa radio. Este, de fapt, un telefon fara fir ce ofera o mobilitate sporita utilizatorului sau.


35. De ce sa cumpar un Firewall bandel?

Un Firewall bandel reprezinta un dispozitiv sau o serie de facilitati configurate în aşa fel încât să filtreze, să cripteze sau să intermedieze traficul între diferite domenii de securitate pe baza unor reguli predefinite.


36. Cum primesc newsletterul/cum ma pot abona la newsletter?

Pentru a va abona la newsletterul nostru este necesar sa introduceti mail-ul dvs in casuta din partea dreapta a paginii www.etelecom.ro


37. Care sunt avantajele comenzii online?

Efectuand comanda online, Cumparatorul:

este avantajat d.p.d.v. al timpului
este avantajat d.p.d.v. al preturilor (nu mai plateste raftul, poate compara preturile etc)
este avantajat d.p.d.v. al facilitatii si comoditatii serviciului
stie exact de la ce magazin online a cumparat acel produs datorita sistemului de confirmare prin e-mail a comenzii plasate (poate reveni oricand la e-mail daca a uitat vreun detaliu al comenzii)
are de ales dintr-o gama mai larga de produse pe care magazinele online le are, fata de magazinele obisnuite
are avantajul ca produsul poate fi livrat direct la usa lui
este avantajat ca nu trebuie sa stea la coada pentru garantie.

38. De ce sa ma inscriu la newsletter?

Doar asa veti afla cele mai noi produse din ofereta magazinului, veti putea beneficia de promotii de genul Stii parola ai discount si alte promotii in curs de implementare.


39. Cum pot intra in programul de Fidelitate?

Daca ati plasat mai mult de trei comenzi, puteti inainta o cerere speciala pe care puteti sa o solicitati agentilor nostri de vanzari catre adresa de e-mail info@etelecom.ro. Daca intruniti toate conditiile, in trei zile lucratoare, veti obtine aprobarea pentru a intra in programul de fidelitate. Avantajele acestui program va vor fi transmise odata cu email-ul de aprobare a cererii.


40. Ce este Voucherul cadou?

Voucherul Cadou este un certificat de valoare emis de Etelecom, el se poate rascumpara numai la etelecom.ro. Pe voucher este tiparit beneficiarul nominal si in acest caz poate fi folosit numai de persoana respectiva sau, in cazul mentiunii ~Nenominal~ poate fi folosit de catre oricine il detine. Voucherul da dreptul detinatorului la beneficiile inscrise pe el, in conditiile si cu restrictiile mentionate explicit.


41. De ce trebuie sa citesc Termeni si Conditii inainte de a plasa o comanda?

Avand in vedere profilul comercial al companiei care administreaza Etelecom.ro, termenii si conditiile de pe site reprezinta un contract intre Cumparator si Vanzator si a fost elaborat in scopul de a proteja drepturile atat consumatorului, cat si drepturile comerciantului pentru o buna intelegere intre acesti doi. Inainte de a plasa o comanda, va rugam sa cititi si sa printati acesti termeni si conditii si sa consultati acest document de fiecare data cand aveti nelamuriri.


42. Ce obligatii aveti inainte de a plasa o comanda la Etelecom?

Inainte de a plasa o comanda, Cumparatorul trebuie sa citeasca cu atentie Termenii si Conditiile de pe site.

Marci